سوالات متداول
تبریزلی چیست؟
تبریزلی میزکار دیجیتال(باجهی دیجیتال)، ارائهی خدمات شهری و خدمات مورد نیاز شهروندان میباشد. زیرساخت با نگاهی باز و ارائهی درگاههای مورد نیاز، سرویسهای متنوع را در یک قالب واحد تجمیع، مدیریت و ارائه میکند.
اپلیکیشن تبریزلی را از کجا دانلود کنیم؟
در حال حاضر اپلیکیشن نسخهی اندروئید تبریزلی از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت قابل دانلود است، همچنین وبسرویس تبریزلی برای استفاده در گوشیهای آیفون بر روی وبسایت …….. ارائه شده است.
آیا برای استفاده از خدمات نرم افزار پیگیر باید هزینهای پرداخت کنم؟
دانلود تبریزلی از مارکتهای مشخص شده و وبسایت رایگان است.
در خصوص سرویسهای ارائه شده بر روی تبریزلی و یا پرداخت هزینهی خدمات و کالا از طریق تبریزلی، هزینههای پرداختی بر اساس توافق کاربر با پذیرنده و ارائهدهندهی سرویس انجام گرفته و مربوط به تبریزلی نیست.
در دیگر موارد کلان خدمات پرداخت و بر بستر زیرساختهای ایجاد شده و قوانین مصوب بانک مرکزی، تبریزلی تابع شرایط و ظوابط حقوقی و مالی ابلاغی میباشد.
امکان ثبت نام در تبریزلی برای چه کسانی وجود دارد؟
هیچ محدودیتی برای ثبتنام در تبریزلی وجود ندارد.
برای ارائه سرویس خود بر روی زیرساخت تبریزلی چه روندی باید طی شود؟
برای ارائه سرویس بر روی تبریزلی نیاز هست ضمن مراجعه به سازمان فاوای شهرداری تبریز، نسبت به عقد قرارداد اقدام نمائید. الزامات مالی و فنی جهت قرار گرفتن یک سرویس بر روی پلتفرم تبریزلی، براساس قرارداد شرکت درخواست دهنده و سمت تبریزلی مشخص میشود، همچنین تیم فنی تبریزلی، مشاورههای لازم برای قرارگیری سرویس بر روی زیرساخت را به درخواست کننده ارائه میدهد.
کاربر امکان دریافت و استفاده از کلیهی سرویسهای تبریزلی را دارد.
بله، کاربر میتواند از خدمات کلیهی سرویسهای موجود بر روی تبریزلی استفاده کند.
آیا نیاز به تایپ آدرس وجود دارد یا آدرسی که از روی نقشه انتخاب کردهام درست است؟
اگر آدرسی که نمایش داده میشود مطابق با محل مورد نظر شما بود که تایید نمایید در غیر اینصورت امکان اصلاح یا وارد کردن آدرس به صورت دستی وجود دارد.
سقف تراکنش در تبریزلی چگونه است و چقدر زمان می برد؟
جابجایی پول در کیف پولی نرمافزار تبریزلی بدون سقف و به صورت آنی انجام میشود اما سقف انتقال وجه به سایر حسابهای بانکی تابع ابلاغات و مصوبات روز بانک مرکزی میباشد.
آیا امکان انتقال اعتبار بین کاربرها بر روی تبریزلی وجود دارد؟
بله ممکن است.
چگونه کارت بانکی خود را در تبریزلی اضافه کنم؟
بعد از انجام اولین تراکنش با کارت بانکی خود (انتقال وجه،خرید شارژ و...) کارت به صورت خودکار ذخیره می شود.
در تبریزلی قابلیت ذخیره چه تعداد از کارتهای بانکی کاربر را دارد؟
در حال حاضر محدودیتی از نظر تعداد ذخیرهی کارت بانکی در نرم افزار وجود ندارد. اما بطور کلی این بخش نیز تابع ابلاغات و مصوبات بانک مرکزی میباشد.
از تبریزلی کجاها میتوان استفاده کرد؟
از تبریزلی برای دریافت سرویسهای موجود بر روی آن و یا پرداخت در پذیرندههای تبریزلی میتوان استفاده کرد. کاربرد عمومی از کیف پول الکترونیکی تبریزلی بیشتر برای پرداخت هزینههای خرد در تاکسی، مترو، اتوبوس، رستوران، کافی شاپ، و... میباشد.
به اطلاعاتی مانند تراکنشها و یا مخاطبین من چه افرادی دسترسی دارند؟
برای نگهداری اطلاعات شما، شامل مخاطبین، لیست تراکنش ها و... از امنترین تکنولوژيها استفاده میکنیم و دسترسی و نفوذ از بیرون به آنها تقریبا غیرممکن است.
برای دریافت پذیرندگی در تبریزلی نیاز به طی روند خاصی میباشد؟
بله، با توجه به وجود امکانات متنوع در تبریزلی، برای دریافت کد پذیرندگی در تبریزلی، پذیرنده باید روند خاص تبریزلی را طی کرده و موارد درخواستی را ارائه دهد.
در صورت وجود اختلاف بین ارائهدهنده سرویس و یا پذیرنده با کاربر تبریزلی بر چه اساسی در این میان تصمیمگیری می کند؟
پیرو قوانین موجود کشور و بسته به میزان صلاحیت تبریزلی و توافقات فیمابین کاربر با ارائهدهندهی سرویس و یا پذیرنده و با توجه به مستندات موجه ارائه شده توسط دو طرف تبریزلی بررسیهای خود را انجام میدهد. امکانات زیرساختی نرمافزار تبریزلی در حال توسعه است و به تدریج امکانات متنوعتری نیز به آن اضافه خواهد شد.